Saturday, April 9, 2011

Xtau la ape benda aku cakap ni...~

Tiap2 hari aku rasa nak teriak.. xtau nape.. sebak je rasa.. Hmm.. aku rindu dia.. serius.. Syg lg ke dia kt aku mcm mna aku syg dia? Bila tension ngn keje, ngn membe2, x tawu nak ngadu kat sapa... Klu x, dekat dia la aku duk story2, nangis2, marah2.. huhu.. Waaaaaaaaaaaaaa.................................. Mama... tolong......... :'( :'( :'(  Xdak sapa nak teman aku makan ayam.. xdak sapa nak dgr cerita bosan aku, xdak sapa nak gaduh ngn aku, xdak sapa nak kutuk aku, xdak sapa nak kata aku ngada, xdak sapa mak marah aku sbb ngada2, xdak sapa nk teman aku tgk selendang, xdak sapa nk kutuk mengutuk ngn aku.. Ya Tuhan... Klu dia bkn jodoh aku, mudahkanlah aku utk lupakan dia.  Klu dia jodoh aku n nak bersama aku balik, cepatkan lah masa utk aku bersama dia balik.... Amin~

No comments:

Post a Comment