Friday, April 15, 2011

~biLa cuTi~


Arini jumaat.. so cuti la aku.. selepas dipertanggungjawabkan menjaga kedai sepanjang tempoh Tokey aku g S`pore.. Mcm besa la.. bgn awai, bkk kdai, bg burung makan, tgu customer then balik.. Sambil2 tu intai jgk la mamat Ayam Dindings yg mmpunyia senyuman SWEET sekali..  Kulit pn hitam SWEET


Ha.. Mcm ni la dia senyum... :)

Tapi xde la dia senyum kat aku hari2.. Kadang2 je klu terpandang.. Kalau aku nmpk dia aku menyorok.. Malu katakan.. Hehe..... Haish.. nak cite len, kuar cite len plax.. Disebabkan arni aku cuti, so aku pn isikan masa aku dgn perkara2 yang aku xdpt buat disebabkan kecbukan sebagai seorg business woman ni.. Pagi2 bgn awal (10 am) kre awal la kn? Siap2 trus pegi rumah Mak Mertua xjadi.. Jmpe adik ipar xjadi... Dh byk kali berjanji nk dtg, baru hari ni dapat tunaikn janji tu.. Huhuhu.... 

Ehsan makin comel.. Sampai tadi die nangis.. mengantuk... sian.. Atuk nye kacau... bersembang kuat sgt. hehe.. Nmpak je Auntie ain yg cun melecun macam Preity Zinta trus senyap...

Mcm ni la keadaan aku pas turun moto.. Sbb tu la ehsan terdiam... Bezanya aku bawak menan, gmbar ni bwk bunga.. yg len semua dh sebijik...

Aku main2 ngn ehsan.. Dah ada gigi....hehe.. Comel2.. Dulu main ngn Pak Long dia... Skg men ngn ibu dia je. kekekekke..... xpe2. Putus cinta x semestinya kena putus hubungan.. ye dak?? Huhuhu..... Xpe2.. Ada hikmah di sebalik kejadian.. Pastu sembang sikit2 dgn bakal opah x jadi.. huhu.. Tgk muka opah tu, teringat semprit.. Teringat  semprit, teringat la Akmal, teringat Akmal, teringat la kejadian raya taun lepas masa hantar semprit kat umah dia.. Muhahahaha... semuanya berkait.. Ececeh.. 

Lepas blik menziarahi budak comel tu, nek moto fikiran duk merewang.. Mcm2 pk.. Sian plak dia aku kata dia x ensem.. hehe.. xpe2.. Semoga dia bahagia~~ Amin~~....



No comments:

Post a Comment