Monday, April 25, 2011

~OK, OK, OK~

:: Ya Allah.. Sakitnya kepala aku ni.. xckup rehat + stress... hadoi... td dh tido pn sakit lagi.. Telan ubat pn sakit lagi.. Xtahan dah ni.. hmm.....  ARGHHHH!! Sakit.....




:: Semalam da puas nangis so skg da ok ckit.. Cuma xley tgk cerita cinta... Hehe.. bkn pe.. malas nak tgk cerita cmtu.. nanti sedey lg.. Dh pnat menunggu, penat memujuk.. so jz let him go....~ Dia yg xnak sgt.. xpe.. Aku pn dh xtau nak bt cmne... Semua dh aku bt.. Thnx a lot to my mum yg byk bg support.. Kwn2 di sekeliling aku.. Wpn kawan dia byk bg nasihat gk, Aku tau, diorg mesti berpihak kepada Akmal.. Biar la..

:: So skg.. bkk cerita baru.. Fokus kpd apa yg ptt di fokus..huhuhuhu.... Sbenarnya xtau nak fokus ape.. heheh... Cuma berharap aku dpt la lupakan dia trus.. Mntk2 ada hero dtg mengubati hati yg luka ni.. hehe


:: Tapi utk masa skg... blm bersedia lg nak teme sape2.. Bak kata kak Ika " Bukan senang nk benci org yg kita syg" Teme kasih kak.. Aku pn xpnah benci dia.. ~ Selagi syg tu masih ada slgi tu aku setia tggu... Hati ni duk merajuk lagi... so biar dia ok dlu.. Say no to LOVE. ececeh...~~

No comments:

Post a Comment