Tuesday, March 29, 2011

IniLah cInta~~

Hehe.. Da lam gak la aku x mencoret kat cni.. Aku tersedar yg aku lma x merapu bila CIK IN tegur, "in, hg tau x hg ada blog?".. kekekeeke... bkn aku lupa nk berblogger.. disebabkan masa yg x mengizinkn ni, tu pasal aku cm malas je nk merepek.. Biasa la, aku skg menjadi seorg WANITA BEKERJAYA... So, cbuk ckit.. Hmm.. 

Aku de benda ni nk share.. Kisah sorg kwn aku, yg kerja sama ngn aku.. Aku mula2 tertanya gk, npe die jarang contact ngn BOYFREN dia.. Cm xmsg.. 1/2 org msg je memanjang.. Nama dia pn AIN jgk. Ain ckp, msg time mlm je.. Cz malas nk msg time kje.. One day ain ni mntk tolong taip 1 surat utk dia. Katanya suart mintak keje..Aku pn ok la. Dah org mntk tlg. Tp td dia bg tau aku 1 bnda. Sebenarnya bkn surat mntk keje, tp surat PERMOHONAN PERTUKARAN PENJARA. Rupa2nya boy dia kne tgkap. Atas kes ape, aku xleh kasi tau.. Kena hukuman 5 TAHUN PENJARA & 2 SEBATAN... Ish2.. Baru la aku tau..Aku ckit pn xpndg serong dekat Ain tu, Tp aku KAGUM+SIMPATI cz kuat betul cinta dia kat boy dia..eMM... Setelah diringkaskn n ditapis cerita ni, baru la aku leh publish.... 

Kalau aku ditempat ain? >> Aku pn akan setia dgn dia... Mcm mna aku setia dgn dia skg.. wpn dh xde pape aku still smpn ckit harapan kot2 dia nk rujuk balik. Ahaks! Klu xnak pn aku OK je.. hehehee

No comments:

Post a Comment