Friday, April 22, 2011

~Hancur segalanya~

Hari ni.... Buat pertama kali.. Aku kecewa yg teramat.. TERAMAT kecewa... Aku x dapat duduk ujian mEdsi... Hancur habis harapan aku.. Impian aku.. Semua binasa.. Sampai sakit kepala gila ni.. Rasa cm nak pecah kepala.. Aku tau bukan rezeki aku.. Tapi tahap kecewa yg terlalu tinggi smpai aku xdapat nak terima hakikat..

Lepas tu balik rumah bkk2 facebook tgk si dia p bercuti kat Langkawi. Aku sedey2 dia bersuka ria. Dulu aku igt lg dia janji awai taun 2011 nak bwk aku p Langkawi.. Last2.. Harammm.... Dh la p ngn pmpuan yg aku FUCK gla.. Ya Allah, smpai mcm ni dugaan untuk aku.. Xpe2.. Hari ni mugkin aku jatuh terduduk.. Xpa.. Allah sentiasa bersama org yg sabar..~~



p/s :
Akmal Muhammad was at Pulau Beras Basah with Zulkifli Ismail and 3 other people.
8 hours ago · View Post    

3 other people : Mohd Hazman, No Liey, AZIE IEZA!
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment