Friday, February 18, 2011

Yang sebenarnya~~

Kini... Menghela nafas lega sbb smuanya dah selesai.. ALHAMDULILLAH... Dah x serabut kepal aku sampia tidur pn x lena.. Aku tau ALLAH sengaja nak duga aku sejauh mna sabar aku.. Sampai skg, smuanya berjalan lancar, smuanya ok... Kadang2 tu agak ada sekali dua tersasar jauh dr planning yg sebenar.. Bila macam ni, aku dh sdar mna kawan, mna lawan, mana boleh dipercayai, mana yg x boleh dipercayai, mna yg menyayangi dgn ikhlas, mna yg sengaja nak main kn hati... xpe, tu sebahagian dr hidup.. Aku ta, Allah bagi aku dugaan mcm ni sbb DIA tau, aku mampu hadapi semua ni.. Sesunggunya, aku juga bersyukur sgt2 dilahirkan dalam keluarga yg bahagia... Bersyukur jgk sbb ada KAKAK yg x loket tolong adik2nya, bersyukur ada seseorg yg ada bersam aku utk selesaikan masalh.. Bersyukur sgt2.. Lepas ni, aku tau, mna yg perlu aku tinggalkan, yg mna perlu aku lindungi... 

p/s : Terima Kasih Ya Allah, terima kasih MAMA, terima kasih KAKAK... InsyaAllah, aku akan balas blk jasa Mama n Kakak... :)

No comments:

Post a Comment