Saturday, February 12, 2011

AKu n DiA~~

Hmm... Ape nak merepek sebenarnya aku pn xtau.. Sgt la bosan.. Pening kepala memikirkn aku yg duk tanam anggur tp x untung2.. aiyoo!! Ape mau jadi... Ain.. Ain~~ Hah!! Akmal de emel kat aku pelan perniagaan.. Beria betul dia soh aku bkk bisnens... Aku minat gk nak berbisnes tp... tu la... starting tu yg payah... huuu.... bkk web PUNB pn xfhm.. Aiyak! Klu dh ada depan mata.. Kompem maju pya bisnes aku tu.. Hai.. Sape la yg byk ilmu bab meniaga ni.. xpyh la aku ssh nk smbung blja lg.. kn? Ha! Kat cni aku nmpk betapa serasi nya aku n Akmal.. Ha!Ha! (mood : gatai) .. Betul.. Klu ngn kwn laki len, aku rasa nak MUNTAH bila layan diorg ni.. huhu~~ Hmm.. Bila dh xde keje ni.. Asek layan hindustan je.. So duk feeling2 la knon aku n akmal jd hero heroin... huhu... Ha! Arini je da ada 2 laki tacing... hmm.. sian lak.. Bkn sbb ape, aku mmg xde mood nk lyn laki2 ni.. nak berfeeling2 ngn aku... huhu.. (konon frust cinta).. Tapi bkn la... aku mmg xske nk lyn n nak lebih2 dgn sesuatu yg xpasti... huhu... Ha! Aku sedey la tgk member aku da kwen.. Siap dh ada anak sorg.. Huhuhu... Best2... Nk jgk... Nk kwen.. nK ada baby.. mesti comel je.. huhu... Syok2. (Gatai!) Ala.. klu de anak buah pn xpe gk.. ni x .. asek men ngn EHSAN n SAFIY je.. bkn sllu aku jmpe diorg.. aiya.... Rindu EHSAN.,, Huhu...... Tapi isnin ni nak jmpe EHSAN!! Yey... InsyaAllah.. xjanji.. Hehehe......
Akmal n Ehsan
(di pagi raya)




p/s : aku saja je bt tajuk Aku n Dia... xtau buh tjuk pe. Hehe.......

No comments:

Post a Comment