Friday, February 4, 2011

Dis is what i feel !!

Tetiba je aku dah ada 1 perasaan aneh dalam diri aku .. Perasaan benci kat laki .. Bkn la benci kat smua laki, bnci kat laki yg nak couple ngn aku ke, nak try ayat aku ke, n paling x di duga sekali aku rasa mcm aku dah ada perasaan benci kat akmal. Bkn benci xnak kawan , mcm dah benci la nak feeling2 ngn dia . Kadang2 rasa sebak tu ada , biasala la tu kan.Aku bru je balik dr kL.. Duk sorg2 kat umah kak, duk layan perasaan n aku da sedar skrg.. So, aku pijak je taiping, aku berazam malas da nak contact dia dh .. Malas dah nak serabut pala otak aku .. Malas da nak tgu dia .. HELLO !!! Aku ni BEAUTY n dia tu BEAST je... bersepah .. Ha? Klu dia baca kompem trasa.. Bkn niat nk menghina, tp dia dah pijak2 hati aku sampai lumat berkecai sbyk beberapa kali. So mgkn hati aku ni dh merajuk kot... Asek berdarah je. Ahaks! Ha! Patu dia igt aku xtau ke dia balik taiping??!! Aku tau la tp aku bt dono je. Lantak ko la kan ... Kuar ngn dia bkn best pn. Mkin byk makan hati wpn dia tetap ikt je ckp aku nak makan ayam stp kali kuar .. Ape pn aku tetap xkn lupa jasa baik dia sbb byk tolong aku time study kat jB, pertolongan dr segi kewangan n tolong aku bt kan esaimen aku tmbah2 esaimen bi.. Aku syg dia, tp dia la rugi  x hrgai syg aku ni. Aku tetap doakn dia hepi n klu dia jmput aku g kenduri kawen dia pn aku nak pegi kasi hadiah. Haha ..~

No comments:

Post a Comment