Saturday, May 14, 2011

~ SEpErti DuLu ~

Selalu ku mengharapkan
Kau akan segera pulang
Kau balik seperti dulu
Menghapuskan rindu
Yang sering menghantuiku

Semenjak kau datang
Di hatiku sayang
Semua resahku hilang
Diriku bukanlah
Seorang yang mudah
Menyerahkan cinta semudah kata

Kudambakan cinta
Indah seperti dulu
Kerna cintaku tak pernah rasa jemu
Biar hati bimbang
Aku terus menunggu
Benar ku tahu kau tak pernah jauh
Kau di hatiku

Di hari yang datang
Janganlah kau ulang
Lukai hatiku sayang
Aku pun bukanlah
Seorang yang bisa
Menggantikan cinta sekelip mata

Aku inginkan cinta
Kita seperti dulu
Kerna cintaku tak mudah rasa jemu
Biar hati bimbang
Aku terus menunggu
Dan aku tahu kau tak pernah jauh
Kau di hatiku


: : Yela2.... MMg pn Syg mcm Dulu.. sEperTi dulU la Weh.. X pernAh bErubah.. BukaNnYa nAk Curang Tp MembEri PeluAnG la.... Bg PelUang kepadA awEk2 Yg nAk sgt Kat Dia... Aku Nak reLax2 ja... Nk Sgt kT diA yg XbpE henSeM tu Amek la.. AmEk.. Amek... Bkn sbb dh Jmpe Pgnti.. Tp..... tp.... tp.. hehe~~~ Jom Sengih... ~ SenGih lA leBaq ckit... Cm x ikHlas ja... 

~ sEngIh cMnie ok.. Tp kaver Ckit taIK gigi.. SelepaT.. ada kuLit piSang melekat ~

: : nGeh2.. Dh malaih nk sEngih Dh.. BerdOa si Dia baHagia tanpa DirikU ni... sob.. sob... . Jom DenGaQ LaGu EXIST.... 



p / S : BilA cInta n meNyaYangi SesEorg.. jAngan SerAhkan SemuA hati n PerAsaAn kita paDa si dIa terutama SekAli mereKa yg mmg XpErnah mEnghargai Cinta suci kIta.. Hehe..... 




No comments:

Post a Comment