Sunday, May 8, 2011

~ shalalalala ~

Alhamdulillah~ ~  Sejak akhir2 ni.. aku rasa sgt tenang.. x de pn rasa ssh hati dh @ sedey.. hehehe.. Walaupn agak tension ngn keje skg.. tp sabar je la..Keje mana yg x tension.. ye dak?? Tapi xtau la kn.. aku p mna2 je, ada je aku jmpe dgn org yg byk bermain ngn kesabarn aku nih! haish!! Berani betul org itu.. Hilang sabar ni mau patah gigi depan aku ganyang dia!

Jgn dia menerima nasib yg sama seprti upin ni....

: : Sangat geram... kalau dia tu baguih xpe la jgk...... ni????? hmmm~~ malas nak ckp byk... Cakap bayk len plak jadi nya.. huhu.... Apa2 pn.. sekarang semuanya ok! dh xde nak emosi2 dh.. dh boleh bt dono.. dh xde perasaan cemburu... dh xde perasaan ingin amik tau sal dia.. Yey!!!

Dia igt dia hensem....?? Yg kat atas ni lg hensem dr dia....

: : Dh2.. yg penting aku dh ok skg.. krenya nak terima teman baru dalam hidup dah boleh la.. Ekekkekeke...... Huga2!!!







No comments:

Post a Comment