Monday, April 30, 2012

: : kISAH kAU dAN aKU : :

Before aku post next song, aku tau ramai giler kot yg tgk blog then kata blog aku xde pape.. ada lirik lagu ngan link youtube jer.. WEY!! spe kata xde pape.. cukup la aku post lirik lagu.. xperlu cakap banyak.. faham2 je la. semuanya berkaitan. ok.. next song for new post, KISAH KAU DAN AKU- ALLEYCATS.




Teringat kisah ku di malam itu
Sejak bertemu ku rindu selalu
Tak dapat aku melupakan oh wajah mu
Telah menjadi lukisan di hati ku

Bagaikan burung yang terbang berkicauan
Riang hati ku kau jadi kekasih
Tak ingin aku akan perpisahan
Hidup ku riang tiada mengenal sedih

Tiada ku sangka mendungkan menjelma
Datang menggelapkan sinaran hidup ku
Belum puas kumerasakan hangatnya
Dingin terasa di seluruh tubuh ku

Masa berlalu kini kau telah berjaya
Malangnya aku telah kau lupakan
Tiada ku sangka begini jadinya
Akan ku hadapi sebagai satu cabaran

Waktu ku sepi ada yang hampiri
Memberi kasihnya sebagai pengganti
Telah ku lupa segala sakit di hati
Malangnya kini kau ingin kembali
Tak mungkin aku akan menerima mu
Dan melukakan hati kekasih ku
Lupakan saja apa yang berlaku
Jadikan ini satu kisah hidup mu











No comments:

Post a Comment