Sunday, July 3, 2011

~ pEaCe nO wAr ~

>> SeLaMaT sEjAhterA << Ngeh2... Kebizian yg teramat jd jarang2 la nak amek tau hal2 yg x penting.. bukan lupa, cuma x sempat.... Hmm.. Pengumuman yg mendadak tentang hub aku n azman mmg ramai terkejut.. Surprise!!!!! Ekekekkeke... Byk dapat msg, tya itu ini. Rupa2nya, dh lama aku berpisah tp bayangan akmal tu tetap org nmpak kat aku.. Aiyakkk.... Akmal vs Azman.. hehehe.... erm... ramai yg cakap aku saje2 bt relationship ngn azman.. Konon nk bg budak bongkak tu jeles. haih!! Buang masa je weh... nk bt benda2 yg x berpekdah ni.. Thuik!!!!

Tapi...di sini, aku luahkan rasa sedey sket la.. Ramai yg kata dulu, biarkan si mamat tu.. cari je pengganti.. Laki cmtu buang masa je... Tapi, bila dh ada azman, org ramai plak nk bt ayat2 sedey2 kat akmal. semoga itu la, ni la.. Huh! Aku ni duk sakit xdak sapa duk nak semoga2.. Tibai laju2 bru tau.. ttp buku lma, bukak buku baru.. Biar la org nk ckp aku xsesuai ka, pa ka.. yg penting ak bahagia sgt..



Buat si dia, yg masih terselit sikit kat dlm diri ni, semoga jmpak la pmpuan idaman anda.. Sama2 kita doakan kebahagian masing2... Apa yg berlaku adalah kehendak anda.. Sy sedang memenuhi permintaan anda.. Hope anda puas dgn apa yg berlaku sekarang......:)  -PEACE NO WAR-


No comments:

Post a Comment